ال ای دی ال جی 49LJ610

ال ای دی 2017

 

 خرید ال ای دی

49LJ610 و بهره گیری از سیستم عامل مخصوص تلویزیونهای ال جی

سیستم عامل WebOs

ال ای دی ال جی 49LJ610 | تا مدتها تایزن و آندوریید در عرصه سیستم عامل های ال ای دی گوی رقابت را از وب او اس ربوده بوند اما با تغییراتی که شرکت ال جی در سال 2015 در این سیستم عامل به وجود آورد توانست به بازار رقابت برگردد تا جایی که کارشناسان معتقدند که این سیستم عامل فعلا پیشتاز و در صدر قرار دارد.سادگی منوها در کنار چاشنی طنز و ظاهر دلپذیر از ویژگی های این سیستم عامل به شمار می روند.

هم تغییرات این سیستم عامل و هم تغییرات سخت افزاری ال ای دی های ال جی منجر شده اند که سرعت لود و روشن شدن این ال ای دی ها پیشرفت چشمگیری داشته باشند به گونه ای که تلویزیون های تولید شده در سال 2014 و قبل آن حدود یک دقیقه زمان نیاز داشتند تا روشن شده لود و آماده به کار شوند اما از آن به بعد و خصوصا در 49lj610 این زمان بسیار کاهش یافته و شما می توانید با سرعت بیشتر به منوهای آن دسترسی پیدا کنید.

یکی دیگر از تغییراتی که در سیستم عامل WebOS رخ داده است جابه‌جایی بین اپلیکیشن تماشای آنلاین پخش تصاویر و شبکه‌های تلویزیونی است که از آنتن گرفته می‌شود حالا وقتی از اپلکیشنی به شبکه ها سوئیچ می کیند دیگر برای ادامه تماشای مجدد فیلم روی اپلیکیشن نیازی به بارگذاری مجدد ان نخواهید داشت .سیستم عامل WebOS از نظر محتوا یکی از ثروتمند ترین فروشگاه ها را دارد و همین موضوع باعث می شود که تلویزیون 49LJ610V گزینه خوبی برای طرفداران دنیای مجازی و اپلیکیشن باشد .البته تنوع برنامه ها به مکانی که شما تلویزیون را برروی ان تنظیم می کنید نیز دارد به عنوان مثال وقتی شما مکان را برروی ایران تنظیم می کنید فروشگاه را محدود می کند و اجازه نصب برنامه ی کمتری را به شما می دهد.

ال ای دی ال جی 49LJ610 | با زدن دکمه ی منو روی ریموت کنترل کلکسیونی از برنامه ها را می بینید که برروی ان نصب کرده اید در گوشه ی سمت چپ اطلاعات برنامه های در حال اجرا را خواهید دید. برای نمونه شما وقتی فیلمی را توسط پلیری پخش می کنید و به یک برنامه ی دیگر سوئیچ می کنید در گوشه سمت چپ می توانید ان را با اندازه کوچکتر مشاهده کنید یا زمانی که از طریق گیرنده ی دیجیتال شبکه های داخلی را نگاه می کنید علامت live tv را مشاهده خواهید کرد.

خرید ال ای دی از بانه

گستره رنگ بسیار بالا در ال ای دی 49lj610

با بهره گیری از قطعات جدید و تراشه های تولیدی جدید ال جی این ال ای دی از گستره رنگ بسیار زیادی استفاده می کند که منجر به افزایش رنگ و زنده شدن تصاویر می شود.روشنایی این ال ای دی به صورت اتوماتیک تنظیم می شود.

ال ای دی ال جی

کیفیت تصویر بی نظیر در ال ای دی ال ج lj610

ال ای دی 49 اینچ ال جی

ال ای دی 49LJ610V که در 2017 معرفی شد هم از دید کارشناسان و هم از دید مصرف کنندگان دارای نمره قبولی به خاطر کیفیت بالا و ثبات تصویر است.

LG 49LJ610

صدای بینظیری را تجربه کنید

ال ای دی ال جی 49LJ610

ال جی توانسته است قابلیتی را برای تولیدات خود فراهم کند که در حداکثر توان خروجی صدا هم کیفیت آن دچار افت نشود.حق مسلم خریداران این تلویزیون می باشد ان چنان که کیفیت تصویر خوب می بینند کیفیت صدای عالی هم بشنوند.

ال ای دی 2017

کنترل هوشمند صدا

برای انتخاب حالت مناسب برای پخش صدا نیازی به تغییر مد ندارید.این ال ای دی به ضورت هوشمند با توجه به محتوای انتخابی بر روی مد مناسب قرار گرفته و به کیفیت هر چه بیشتر و انتخاب بهترین مد خروجی صدا کمک می کند.

تلویزیون بانه در تهران

درگاه ارتباطی یو اس بی و HDMI

تلویزیون ال جی 49LJ610 از 2 عدد پورت یو اس بی تعبیه شده بهره می برد که به صورت مستقیم از فلاش یا هارد تغذیه می کند.شما با اتصال فلاش خود به این پورت ها می توانید مطالب خود را بر روی آن مشاهده کنید.پورتها یکی یو اس بی 2 و یکی یو اس بی 3 برای فایل های حجیم و با کیفیت فورکا هست.

تلویزیون بانه در تهران

3 عدد پورت HDMI برای اتصال دستگاه های دیجیتالی مانند سینما خانگی , کنسول های بازی و .... از دیگر راه های ارتباطی این ال ای دی 2017 ال جی می باشد.

می توانید همزمان از هر 3 پورت استفاده کنید.ال ای دی مخصوص گیمتصاویر واضح و زیبا مخصوص گیمر ها و علاقمندان به بازی های کامپیوتریال جی این ال ای دی زیبا و همه فن حریف رو به خاطر کیفیت تصویر بالا و صدای گیرا مخصوص بازی معرفی کرده است

 

 

مشخصات

نوع LED
اندازه صفحه نمایش 49
نوع پنل IPS
تکنولوژی سه بعدی تدارد
کیفیت صفحه نمایش Full HD
قابلیت اسمارت بله
قابلیت DVB-T دارد
DVB-C دارد
تعداد ورودی USB 2
تعداد ورودی HDMI 3
ورودی Component دارد
وروردی ویدئو Composite دارد
پورت LAN دارد
خروجی هدفون دارد
وای فای دارد
ساخت و مونتاژ: کره
نوع صفحه نمایش تخت
سیستم عامل webOS 3.5

خرید پستی