بلک ماسک

  جدیدترین محصول پاکسازی جوشهای سرسیاه

بلک ماسک | یکی از بزرگترین معضل هایی که بیشتر جوانان امروزی ما اعم از دختر و پسرها با آن روبه رو هستند داشتن پوستی چرب و پراز اکنه و جوش های ریز میباشد که به دلایلی ازجمله ورود به سن بلوغ و یا به صورت ارثی دارای پوستی چرب میباشند که برای خیلی از این افراد داشتن همچین پوستی بسیار زجرآور شده است. تکنولوژی جدید در این مورد توانسته روش های بسیار جالب و کارآمدی را برای رهایی از این معضل توصیه و به تولید مواد و لوازم خاصی جهت برطرف کردن این مشکل برای افراد پرداخته است. یکی از جدیدترین و کارآمدترین این روش ها استفاده ازبلاک ماسک(ماسک سیاه) می باشد که باتوجه به استفاده کنندگان از رضایت خوبی برخوردار بوده و ماهم استفاده ازاین ماسک هارا به شما توصیه وتجویز میکنیم.

 

بک ماسک

 

توضیحاتی در مورد بلاک ماسک:

ماسک صورت سیاه یا همان بلک ماسک رفع جوشهای سر سیاه و جوان کننده ماسک پاکسازی پوست  این ماسک مخصوص سم زدایی ، پالایش و روشن کردن پوست است. از مواد معدنی طبیعی برای چربی زدایی و رفع کثیفی پوست میباشد. آنتی اکسیدان های قوی به پوست انرژی می بخشد و آن را جوان میکند. این ماسک اثرات پیری و چین و چروک را از بین میبرد. 

 

ماسک سیاه

 

این ماسک به عنوان ماسکی برای پاک سازی منافذ پوست شناخته می شود. زغال فعال می تواند سموم و ذرات آلوده ریز روی پوست را بیرون کشیده و لایه مرده روی پوست را جدا کند و با این کار سبب رشد پوست جدید و شادابی و درخشندگی آن خواهد شد. همچنین افرادی که از چربی پوست خود شکایت دارند با استفاده از این ماسک می توانند چربی پوست خود را متعادل ساخته و جوش ها را کاهش دهند، دقت داشته باشید استفاده افراطی از این ماسک می تواند باعث خشکی پوست شود. این ماسک همچنین برای درمان آکنه به کار برده می شود، زغال فعال می تواند چربی و آلودگی را از پوست پاک کرده و جوش ها را کاهش دهد. اگر نمی خواهید از این ماده در همه پوست خود استفاده کنید می توانید کمی از آن را تنها روی آکنه ها قرار دهید.

 

ماسک نرم کننده پوست

برای بسیاری از افراد شاید استفاده از ماده ای سیاه روی پوست عجیب و ناخوشایند باشد، اگر نتیجه و تاثیر شگفت انگیز آن را به چشم ببینید حتما از این ماسک به طور مرتب در برنامه هفتگی خود استفاده خواهید کرد. مدل های مختلفی از این ماسک در بازار وجود دارد که می توانید آن ها را تهیه و برای پوست خود از آنها استفاده کنید. بعضی از ماسک های موجود در بازار ترکیبی از زغال سیاه و سفید است و استفاده از آنها باعث تمیزی و درخشان شدن پوست می شود. این ماسک ها با از بین بردن جوش های سر سیاه و ناخالصی های روی پوست باعث صاف شدن پوست خواهند شد. با خرید ماسک زغال شما دیگر نیازی به مراجعه به سالن ها و یا کلینیک های زیبایی برای پوست خود نخواهید داشت. این ماسک همچنین به حذف لکه های پوستی، رفع آکنه و نرم شدن پوست کمک شایانی می کند. برخی از انواع این ماسک به همراه خاک رس است که ترکیبی عالی به عنوان یک ماسک برای پوست صورت به حساب می آید. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این ماسک بسیار سنگین است و استفاده از مقدار کمی از آن می تواند در هر بار نیاز شما را برطرف کند. ماسک زغال علاوه بر فواید گفته شده چربی اضافه روی پوست را هم جذب کرده و به داشتن پوستی صاف و تمیز کمک می کند.

 


نحوه مصرف :

ابتدا صورت خود را با آب ولرم شستشو داده سپس ماسک را به اندازه کافی روی پوست صورت بمالید بطوری که در همه قسمت ها به مقدار یکسان پخش شود حدودا بعد از 20 الی 30 دقیقه ماسک را از روی صورت بردارید .

توجه : دقت کنید که ماسک ، حتما از پایین به بالا برداشته شود.

در آخر یادتان نرود صورتتان را کامل با آب ولرم بشویید

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید پستی