سرخ کن دلمونتی مدلDL620

باگارانتی معتبر و تصمین اصالت کالا

 

امروزه وجود یک سرخ کن عالی در هر آشپزخانه ای لازمه یک آشپزی خوب و راحت و درعین حال بالذت میباشد. کمپانی معروف دلمونتی یکی از برترین کمپانی های مطرح دنیا در تولید انواع لوازم آشپزخانه میباشد که همیشه کیفیت و تضمین کالا و قیمت مناسب را در راستای کاری خود قرار داده که باعث شده در دنیای لوازم آشپزخانه بدرخشد. امروز ما یکی از جدیدترین سرخ کن های باکیفیت دلمونتی را به شما عزیزان معرفی میکنیم.اطلاعات کافی همراه باکارایی های این سرخ کن را دراختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

 

 

بانهتوان مصرفی 1200 وات

بانهدارای چراغ نشانگر راهنما

بانهدارای مغزن روغن جداپذیر

بانهدارای بدنه استیل ضد زنگ

بانهدارای پنجره شیشه ای برای نظارت بر نحوه پخت

 

 

 

 

سرخ کن دلمونتی مدل DL620  داری ظرفیت 1.5 لیتری می باشد. این سرخ کن از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشد و المنتهای آن به صورت مخفی در داخل سرخکن طراحی شده اند.قابلیت پخت و سرخ کردن انواع غذاها را در کمترین زمان دارد.یکی از و یژگی های این سرخ کن دلمونتی این است که درب آن دارای قسمت پنجره مانند شیشه ای می باشد که می توانید مراحل پخت غذا را در آن مشاهده نمائید.

بدنه این سرخ کن از جنس استیل ضد زنگ میباشد و محفظه روغن داخلی کاملا مجزا می باشد و به آسانی می توانید غذاهای کم چرب تهیه کنید.سرخکن DL620  دلمونتی می تواند ست جهیزیه شما را تکمیل کند و نو عروس ها می توانند به بهترین و آسانترین شیوه غذا ها را اماده کنند.

 

 

نحوه خرید: جهت خرید محصول ،شما خریداران محترم بعد از تکمیل مشخصات خود و ثبت نهایی سفارش در کمتراز 24 ساعت از طرف پشتیبانی سایت باشما تماس گرفته میشود و پس از نهایی شدن سفارش و گرفتن بیعانه ای اندک ازشما عزیزان درکمتر از 24 ساعت محصول برای شما ارسال شده و پس از تحویل محصول و اطمینان از اوریجینال بودن و سالم بودن محصول درب منزل باشما تسویه حساب خواهد شد.

 خرید پستی