ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 1400

 

معرفی اجمالی محصول

ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل 1400

به‌جرآت می‌توان ماشین اصلاح مورز(Moser) مدل 1400 را محبوب‌ترین ماشین اصلاح دنیا دانست. کمتر کسی پیدا می‌شود که حداقل یک بار این دستگاه دوست‌داشتنی را از نزدیک ندیده باشد. امروزه ماشین‌های پیشرفته با امکانات به‌روزتری وارد بازار شده‌اند؛ اما موزر همچنان محبوب است و با کیفیت بالا و قیمت به‌صرفه‌ای که دارد، هر کسی را به خریدش ترغیب می‌کند.این سری از ماشین اصلاح موزر در مدل های متفاوت و باکیفیت های بسیار بالایی وارد تولید شده اند که تقریبا از بازارپسندی و فروش خیلی خوبی برخوردار بوده است که هنوزهم در بین آقایان و آرایشگرها از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و همچنان از ان استفاده میشود. ما اصالت این محصول را تضمین میکنیم.

 

 


ویژگی های یک موزر اصل چیست؟ 

 

موزر 1400 را به رنگ زرشکی و پلاک فلزی آن می‌شناسند که روی این پلاک عبارت Moser و «ساخت آلمان» حک شده است. پشت ماشین اصلاح هم در دو نقطه عبارت ساخت آلمان به چشم می‌خورد تا دلیل دوام بالای این ماشین اصلاح مشخص شود. از ویژگی‌های ظاهری موزر که عبور کنیم، به دو بخش مهم یعنی تیغه و موتور آن می‌رسیم. تیغه‌ی موزر 1400 از استیل ضدزنگ ساخته شده است و عرضی برابر 46 میلی‌متر دارد. فاصله‌ی بین دو لبه‌ی این تیغه، طول برش موها را تعیین می‌کند. به کمک اهرم تنظیم ارتفاع برش می‌توان طول اصلاح را از 0.1 تا 3 میلی‌متر تغییر داد. موتور موزر با سرعت 6000 دور در دقیقه نوسان کرده و موها را با سرعت زیادی قطع می‌کند. این موتور پرقدرت دلیل صدا و لرزش زیاد این ماشین اصلاح است. برای اینکه بتوان موهای سر و صورت را در اندازه‌هایی بلندتر اصلاح کرد، باید از شانه‌ی ارائه‌شده همراه دستگاه استفاده کرد. این شانه به شکل کشویی روی تیغه می‌نشیند و طول اصلاحش 4.5 میلی‌متر است. برای اینکه بتوان به‌عنوان یک ریش‌تراش با طول اصلاح نزدیک به صفر از موزر استفاده کرد، می‌توان فاصله‌ی دو لبه‌ی تیغه را به کمک پیچ‌های روی آن به هم نزدیک کرد که البته این کار به مقداری مهارت احتیاج دارد. داخل جعبه، برس و روغن نیز قرار داده شده است. حرکت تیغه‌ها روی یکدیگر ممکن است باعث کندشدنشان شود؛ بنابراین برای حفظ کارایی ماشین اصلاح لازم است بعد از هر بار استفاده، تیغه‌ها توسط برس تمیز شده و سپس روغن‌کاری شوند. کارخانه این کار را در مرتبه‌ی اول و قبل از اینکه کالا به دست شما برسد، انجام می‌دهد و ممکن است با بازکردن جعبه، آثار آن را مشاهده کنید.

 

 

ویژگی های کاربردی موزر در اصلاح مو:

 به طور خلاصه موزر 1400 دارای تیغه‌ای از جنس استیل ضدزنگ به عرض 46 میلی‌متر، موتور پرقدرت با سرعت نوسان 6000 دور در دقیقه، اهرم تنظیم ارتفاع برش از 0.1 تا 3 میلی‌متر، شانه‌ی اصلاح 4.5میلی‌متری، برس و روغن است و با دوام بالایی که دارد، می‌تواند سال‌ها به‌عنوان ریش‌تراش یا ماشین اصلاح موهای سر استفاده شود.

 

دیگر قابلیت های منحصر به فرد ماشین اصلاح موزر:

 

در کنار تمام این قابلیت‌ها، بدنه‌ی موزر 1400 به‌نوعی مو را به خود جذب نمی‌کند و می‌توانید بعد از هر اصلاح آن را به‌راحتی تمیز کنید و اطمینان داشته باشید که برخلاف تمیزکردن تیغه‌ها، برای تمیزکردن بدنه مشکلی نخواهید داشت. نکته‌ای که شاید کمی آزاردهنده باشد، طول سیم موزر 1400 است. این طول دومتری شاید در مکان‌هایی که به پریز برق نزدیک دسترسی ندارید و برای اصلاح قسمت‌های مختلف بدنتان کمی دردسر‌ساز باشد.

از طرفی این دستگاه فاقد مکانی برای نگهداری خرده‌موهای اصلاح‌شده است؛ پس نباید انتظار داشته باشید که بتوانید اصلاحی بدون تمیزکردن خرده‌موهای حاصل از اصلاح داشته باشید.

 

شاید وزن زیاد دستگاه در استفاده‌ی طولانی‌مدت، دستتان را خسته کند؛ اما هیچ‌وقت گرم‌شدن تیغه‌های این ماشین اصلاح شما را اذیت نخواهد کرد. تیغه‌های استیل این ماشین اصلاح موزر ضدزنگ هستند. البته این دستگاه فقط می‌تواند مو‌های خشک شما را کوتاه کند؛ اما نباید بابت خیس‌شدن تیغه‌های آن نگران باشید، این تیغه‌ها در صورت خشک‌شدن سریع، هیچ‌وقت زنگ نخواهند زد. برای تنظیم ارتفاع اصلاح مو، اهرمی روی دستگاه قرار گرفته است که در 5 ارتفاع مختلف می‌تواند اندازه‌ی کوتاه‌شدن مو‌های شما را کنترل کند. این اندازه بین 0.1 تا 3 میلی‌متر است. البته به‌وسیله‌ی شانه‌ی موجود در جعبه‌ی این دستگاه، امکان تغییر این اندازه هم وجود دارد.

 

 

موتور آلمانی این موزر با چرخش 6000 دور در دقیقه، می‌تواند حرکت و قدرت لازم تیغه‌ها را برای اصلاحی مناسب ایجاد کند. البته این تیغه‌ها باید در دوره‌های زمانی معین روغن‌کاری شوند. روغن‌کاری‌نشدن و تمیزنکردن تیغه‌ها ممکن است هنگام کوتاه‌کردن موها، مشکلاتی را به وجود آورد مثل: کوتاه‌نشدن مناسب مو در برخی قسمت‌ها، سایش پوست با تیغه‌ها و حتی صدا‌های عجیب‌وغریب دستگاه.

 

اگر برای کوتاه‌کردن روزمره‌ی مو‌های سر یا ریشتان به یک ماشین اصلاح نیاز دارید، ماشین اصلاح موزر 1400 می‌تواند پاسخ‌گوی این نیاز باشد. این ماشین اصلاح موزر در عین استقامت بالا، از موتور 6000 دور در ثانیه، تیغه‌های از جنس استیل ضدزنگ با امکان تنظیم در 5 ارتفاع مختلف و طراحی مناسب بهره می‌برد. با توجه به بازه‌ی قیمتی و کارایی بالا، این ماشین اصلاح می‌تواند بهترین انتخاب برای مصارف خانگی یا حتی آرایشگاه‌ها باشد.

 

 

نحوه خرید: جهت خرید محصول ،شما خریداران محترم بعد از تکمیل مشخصات خود و ثبت نهایی سفارش،در کمتراز 24 ساعت از طرف پشتیبانی سایت باشما تماس گرفته میشود و پس از نهایی شدن سفارش و پرداخت وجه، درکمتر از 24 ساعت محصول برای شما ارسال میشود.کلیه احناس موجود دراین فروشگاه با کیفیت بالا و 100% اوریجینال ارائه میگردد.

 خرید پستی