سشوار دلمونتی مدل DL690

باگارانتی معتبر و تصمین اصالت کالا
 
 
همه با نام و آوازه کمپانی معروف دلمونتی آشنا هستید و از سطح کیفیت و قیمت های مناسب آن خبردارید. این کمپانی مخصوصا در تولید لوازم شخصی و لوازم آشپزخانه بسیار نام آشنا و اصالت خود را درکیفیت بالای محصولاتش به همه ثابت کرده است. امروز ما دوباره بایکی از جدیدترین محصولات خوب و اوریجینال این کمپانی خدمت شما رسیده ایم. سشوار دلمونتی مدل DL 690 از سری جدیدترین سشوارهای این کمپانی بوده که به راحتی دارای موتوری پرقدرت و صدای کم و عمکرد یونی میباشد که درادامه به دیگر ویژگی های آن اشاره کرده ایم.
 
 
 
 
ویژگی های کلی محصول:
 
بانهپوشش فیلتر قابل تعویض
بانهدارای 2 سرعت متغییر و3 درجه هوای گرم
بانهدارای متمرکز کننده و پخش کننده مخصوص جریان هوا
بانهدارای عملکرد یونی
بانهتوان مصرفی 2000 وات
بانهدارای عملکرد هوای خنک
 
 

سشوار دلمونتی DL690  یکی از بهترین سشوارهای شرکت دلمونتی با عملکرد یونی می باشد.این سشوار با توان 2000 وات دارای قدرت فوق العاده ای می باشد و با قدرتی فوق العاده می تواند موهای شما را در کمترین زمان خشک کند.

سشوار دلمونتی DL690 دارای متمرکز کننده جریان هوا می باشد که می تواند بخ سریع خشک کردن موها و حالت دادن به مو کمک کند.پوشش فیلتر این سشوار به آسانی قابل تعویض می باشد و هنگامی که احساس کردید فیلتر آن نیاز به تعویض دارد به آسانی می توانید انجام دهید.

این سشوار دارای سه درجه دمای هوا و 2 سرعت متفاوت می باشد.

 

 

نحوه خرید: جهت خرید محصول ،شما خریداران محترم بعد از تکمیل مشخصات خود و ثبت نهایی سفارش،در کمتراز 24 ساعت از طرف پشتیبانی سایت باشما تماس گرفته میشود و پس از نهایی شدن سفارش و پرداخت وجه، درکمتر از 24 ساعت محصول برای شما ارسال میشود.کلیه احناس موجود دراین فروشگاه با کیفیت بالا و 100% اوریجینال ارائه میگردد.

خرید پستی